Orange lansează inițiativa #ForGoodConnections pentru o lume digitală mai sigură
Sportivul de performanță David Popovici susține combaterea dependenței de ecrane și prevenirea cyberbullying-ului Orange Romania a lansat oficial platforma de responsabilitate socială #ForGoodConnections, parte a inițiativei globale Orange, derulată în cele 26 de țări în care Grupul este prezent, care își propune să educe tinerii și părinții cu privire la riscurile din mediul online. Cu [...]
- oanagrosanu
- 2047
Oana Groșanu a făcut parte din juriul Competiției Progresiv
Colega noastră, Oana Groșanu, Director Executiv ASR, a făcut parte din juriul Competiției Progresiv la edițiile din 2024 și 2025. Progresiv Awards este o competiție anuală de referință în industria românească de retail și FMCG, care premiază oamenii, brandurile și organizațiile ce se remarcă prin inovație, parteneriate solide și curajul de a face lucrurile diferit. […]
- oanagrosanu
- 34
76% dintre români ar cumpăra pui cu creștere lentă, dar spun că nu găsesc sufi ciente informații
76% dintre români ar cumpăra pui cu creștere lentă, dar spun că nu găsesc sufi ciente informații Cele mai importante date din studiul MKOR & Asociația FREE: ● 51% dintre români consumă mai multă carne de pui decât în urmă cu un an ● 76% ar alege pui cu creștere lentă, dacă acesta ar fi [...]
- oanagrosanu
- 2040
Lidl România încurajează românii să înceapă cumpărăturile…dintr-un frigider organizat: compania lansează o nouă inițiativă pentru reducerea risipei alimentare, inspirată din psihologia de retail, alături de un expert în organizare
Cât de des se întâmplă să cumpărăm din nou produse pe care le avem deja acasă? Pornind de la această întrebare simplă, Lidl România lansează un nou capitol al campaniei sale dedicate reducerii risipei alimentare: „Shopping în frigider” – o inițiativă care invită consumatorii să își reorganizeze obiceiurile de consum, începând cu o simplă privire [...]
- oanagrosanu
- 2022
Fast fashion vs. haine create în mod etic – ce înseamnă cu adevărat alegerile noastre?
Când ai cumpărat ultima dată un tricou la preț redus, te-ai întrebat cine l-a făcut și în ce condiții? Dincolo de vitrinele luminate și etichetele tentante, industria modei ascunde realități incomode. Hainele nu se nasc pe umeraș. Ele vin cu povești – unele frumoase, altele încărcate de suferință. Ce înseamnă, de fapt, textilele create în [...]
- oanagrosanu
- 1998
Incluziunea persoanelor cu dizabilități pe piața muncii: între obligații legale și provocări reale
Începând cu ianuarie 2025, Ordonanța de Urgență care modifică Legea nr. 448/2006 impune noi cerințe pentru angajatori: companiile cu peste 50 de salariați vor avea obligația de a colabora cu organizații neguvernamentale pentru recrutarea persoanelor cu dizabilități și de a raporta anual măsurile întreprinse în vederea respectării cotei prevăzute de lege. Măsura, deși bine intenționată, [...]
- oanagrosanu
- 1985
ROMBAT SA
ROMBAT SA ROMBAT SA este cel mai mare producător de baterii auto din România și este lider național încă din 1997. Poziția pe care o păstrează compania de peste 20 ani este rezultatul investițiilor, satisfacției clienților și îmbunătățirii constante a mediului de lucru. Acṭionând în contextul în care își desfășoară activitatea, societatea este ferm angajată [...]
- oanagrosanu
- 366
ProCarieră – un proiect susținut de ProCredit Bank pentru educația practică a tinerilor in domeniul agriculturii și protecției mediului
ProCredit Bank lansează proiectul ProCarieră, în parteneriat cu Asociația pastel în cadrul Liceului Tehnologic „Gheorghe Ionescu-Șișești” din Valea Călugărească, județul Prahova. Într-un sistem educațional care se confruntă cu lipsa dotărilor moderne, investițiile în infrastructură și în dezvoltarea competențelor tinerilor sunt esențiale. Proiectul ProCarieră include renovarea și dotarea laboratorului de chimie al liceului cu echipamente performante,dar [...]
- oanagrosanu
- 1962