Enter your keyword

Sustainability Toolkit

Sustainability Toolkit reprezinta sesiuni de Briefing, Training & Coaching pe teme generale sau specifice de sustenabilitate dedicate companiilor.


Scala Sustenabilitatii include:

  • cinci stadii de integrare a sustenabilitatii in strategia si politicile companiei;
  • indicatori specifici, criterii de evaluare;
  • pasi clari pentru fiecare etapa;
  • activitati recomandate pentru fiecare etapa.

De ce?
Pentru a ajuta companiile sa:

  • atinga sustenabilitatea in business, mentinandu-si profitul
  • raspunda cerintelor legale de raportare nefinanciara si chiar sa le depaseasca
  • identifice si gestioneze impactul, riscurile si oportunitatile
  • genereze valoare pentru stakeholderi

Cum?
Prin sesiuni de Briefing, Training & Coaching pe teme generale sau specifice de sustenabilitate.

Compania ta se afla intr-unul dintre cele cinci stadii ale integrarii sustenabilitatii:

  • Beginnings – Nou-nascut
  • Discovery – Copil
  • Integration – Adolescent
  • Growing – Adult
  • Teaching Others – Intelept

Fiecare stadiu are indicatori si activitati specifice. Noi te putem ajuta sa urci treptele sustenabilitatii

In cadrul sesiunilor de Briefing, Training sau Coaching abordam subiecte generale precum:

Piata, contextul legal, tehnologic, de mediu sau presiunea din partea societatii imping companiile catre sustenabilitate; intelegerea acestora si adaptarea mentin companiile relevante si profitabile pe termen lung.

Sesiuni individuale de 2 h/ sesiuni de 4 h in echipa> scurt istoric al (ne)sustenabilității, definiție, concepte principale, starea actuală, scenarii viitoare.

Contextul legal se schimba rapid: raportare nefinanciara, energie, reducerea emisiilor, gestionarea deseurilor, diversitatea în organizații. Toate acestea sunt subiecte importante care, dacă nu sunt gestionate corespunzator, pot conduce la pierderi majore pentru organizatie, sau, din contra, pot deveni oportunitati pentru companie, atunci cand sunt abordate corespunzator.

Sesiuni individuale de 2 h/ sesiuni de 4 h in echipa> comparatie intre cerintele de raportare si standardele de raportare, costuri si valoare adaugata dincolo de conformare.

Tu stii impactul pe care il are compania ta asupra economiei, mediului si societatii, pe tot parcursul lantului valoric? O analiza adecvata a materialitatii va ajuta sa identificati primele zone unde trebuie sa actionati.

Sesiuni individuale de 2 h/ sesiuni de 4 h in echipa> ce este materialitatea, de ce este o analiza importanta pentru afacerea ta, cum se efectueaza o verificare a materialitatii.

Stakeholder Capitalism, Purpose Business sau Impact Investment – sunt o necesitate; se asteapta din partea companiilor sa genereze, pe langa profit, un impact pozitiv asupra tuturor stakeholderilor. Fa si tu schimbarea!

Sesiuni individuale de 2 h/ sesiuni de 4 h in echipa> identificarea stakeholderilor, clasificare, dialog, influenta, valoare adaugata – de ce si cum sa implementezi.

In cadrul sesiunilor de Briefing, Training sau Coaching abordam subiecte specifice precum:

Aceste notiuni sunt uneori prezentate ca fiind una si aceeasi, insa fiecare dintre ele are instrumente specifice care ajuta managerii sa ia masuri semnificative, atat in interiorul, cat si in afara companiei.

Sesiuni individuale de 2 h/sesiuni in echipa de 4 h> concepte, definitii, responsabilitati voluntare vs. obligatorii, reglementari legale, etica si filantropie.

Evaluarea impactului direct nu mai este suficienta; pentru relevanta afacerii, reputatia si profitabilitatea pe termen lung, impactul asupra mediului si impactul social trebuie gestionate pe tot parcursul lantului valoric.

Sesiuni individuale de 2 h/sesiuni in echipa de 4 h> maparea lantului valoric, de la furnizor la consumator (si dincolo de asta), circularitate, tinte.

In principal, pentru furnizorii de servicii bancare sau de asigurari, dar la fel de relevante pentru investitori sau companii care cauta finantare pentru dezvoltare de la institutii financiare sau piete; lumea de maine este finantata astazi.

Sesiuni individuale de 2 h/sesiuni in echipa de 8 h> actorii financiari, trenduri, comparatie intre standarde, evaluarea activelor, produse financiare.

Pentru managerii si departamentele de comunicare si agentii, comparatii si contraste intre brandul clasic / marketing / publicitate vs PR si comunicare privind sustenabilitatea; impact, nu greenwashing.

Sesiuni individuale de 2 h/sesiuni in echipa de 8 h> context, raportare nefinanciara, dialog cu stakeholderii, implicare sociala.