Dragoș Tuță a vorbit despre companii și stakeholderi în interviul acordat revistei Biz
„Dacă am face o paralelă, este ca și cum suntem nevoiți să schimbăm direcția unui tren cu 90 grade, pe alte șine, în plină viteză. Dacă folosești doar informația din interiorul trenului, e foarte probabil să deraiezi. Apreciez efortul, încercările și experimentul celor de la Puma de a primi în sălile lor de consiliu și tineri demersul de a lua în serios opinia acestora, cu atât mai mult cu cât vorbim de generația Z. Cred că toate companiile au nevoie de consultanți din fiecare categorie de stakeholderi, deși provocarea este să asiguri integritatea acestor consilii. Și asta deoarece rolul lor trebuie să fie acela de a oferi feedback, nu de a fi ambasadori ai brandului. În viitor aceste consilii vor trece de la nivelul consultativ la cel decizional și vor avea inclusiv drept de veto în organizații. În România, sunt companii cu care deja discutăm despre astfel de inițiative, însă e important de menționat că nu vorbim despre consultanți sau reprezentanți externi care au vreun rol din perspectiva comunicării, ci proiecte interne și feedback oferit organizațiilor”, a spus Dragoș Tuță Mihaylov.
Citește interviul aici.