fbpx

Enter your keyword

post

Compania BMW lansează o inițiativă prin care vrea să îmbunătățească sustenabilitatea ambalajelor și reducerea emisiilor din lanțul de aprovizionare

Compania BMW lansează o inițiativă prin care vrea să îmbunătățească sustenabilitatea ambalajelor și reducerea emisiilor din lanțul de aprovizionare

Producătorul auto BMW Group a anunțat implementarea unor proiecte prin care vizează o sustenabilitate mai ridicată pentru ambalajele implicate în logistica din businessul companiei, precum și reducerea emisiilor de carbon din lanțul de aprovizionare, potrivit ESG Today.

Foto: Artiom Vallat/Unsplash

Compania a semnalat că țintește o reducere cu 20% a emisiilor totale de dioxid de carbon din lanțul de aprovizionare.

Noua inițiativă vine după ce BMW a anunțat anul trecut că vrea să-și extindă eforturile pentru a combate schimbările climatice prin reducerea emisiilor de-a lungul ciclului de viață a produselor sale, concentrându-se pe economie circulară și pe utilizarea de materiale reciclate și reutilizabile.

Ca parte din noua inițiativă, fabricile BMW din Europa vor utiliza mai multe materiale reciclate în ambalajele pe care le consumă. Spre exemplu, pentru contractele noi atribuite procentul de materiale reciclate în ambalajele reutilizabile din logistică trebuie să crească în 2022 de la 20% la peste 35%.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.