LIDL Romania
Daca in 2050 ne vom fi aflat mai aproape de alta planeta, m-as bucura ca la plecare pe aceasta sa o las intr-o forma locuibila, cel puțin asa cum am gasit-o cand m-am nascut.
Momentul critic in care ne aflam cere actiune, iar aceasta poate fi relevanta in masura in care reusim sa luam masuri impreuna: mediu de business si academic, guverne, ONG-uri. Solutiile la problemele mari nu vin dintr-o singura directie, iar interesele sunt de toate partile; este un context in care pot fi doar castigatori sau pierzatori.
Sa nu uitam ca este nevoie si de contributie individuala, din pozitie de cetateni – locuitori ai singurei planete.
Cristina Hanganu, Communication & CSR Director Lidl Romania
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central in Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piata de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent in 32 de tari din intreaga lume si in prezent opereaza aproximativ 11.200 de magazine si peste 200 de centre logistice in 29 de tari la nivel mondial.
In spatele operatiunilor din magazine, din centrele logistice si din sediile centrale stau simplitatea si orientarea catre eficienta.
In toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care actioneaza cu responsabilitate fata de oameni, societate si mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care isi indeplineste, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.