fbpx

Enter your keyword

post

Transportul de mare tonaj, una dintre provocările electrificării flotei auto

Transportul de mare tonaj, una dintre provocările electrificării flotei auto

Electrificarea flotelor auto implicate în transportul de distribuție de mare tonaj este o provocare din mai multe puncte de vedere, de la o tehnologie care să aducă o autonomie cât mai mare, până la problema competitivității de preț cu care vine un camion electric.

Sursa foto: Mercedes-Benz Trucks

Mercedes-Benz Trucks lucrează la mai multe variante de camioane electrice, pe care vrea să le scoată în piață în anii următori. Scopul final: ponderea vehiculelor noi neutre din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon ar trebui să fie de cel puțin 50% până în 2030, conform unui comunicat de presă.

Compania a lansat anul trecut pe piață modelul de camion eActros, iar în 2022 va continua seria de lansări. Mercedes-Benz vrea ca în 2024 să intre în producție de serie modelul eActros LongHaul, cu o autonomie de aproximativ 500 de kilometri după o singură încărcare a bateriei.

Anul acesta începe și producția modelului de camion electric eEconic, pregătit pentru aplicații municipale. Mercedes-Benz Trucks lucrează cu Siemens Smart Infrastructure, ENGIE și EvBox Group pentru a dezvolta soluții de încărcare la depozit, în timp ce lucrează cu Traton Group și Volvo Group pentru a înființa o companie prin care va construi o rețea publică de încărcare pentru camioane electrice.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.