fbpx

Enter your keyword

post

SUSTAINABILITY SCHOOL #72: Impactul social – Cum și de ce trebuie să-l măsurăm?

SUSTAINABILITY SCHOOL #72: Impactul social – Cum și de ce trebuie să-l măsurăm?

Chiar dacă aparent măsurarea impactului este o etapă ce încheie implementarea unui program sau proiect, în realitate aceasta își are rădăcinile în primele discuții în urma cărora proiectul se cristalizează. 

Un aspect important al gestionării programelor de implicare comunitară este reprezentat de evaluarea impactului proiectelor, în special prin metodologia LBG (London Benchmarking Group), dar și SROI (Social Value), dar ele pot fi completate de metodologii calitative, mai laborioase însă cu o capacitate mai mare de captare a schimbării.

Acestea, London Benchmarking Group și Social Value, se regăsesc printre instrumentele de raportare ale impactului cel mai des utilizate de companii și sunt apreciate pentru prezentarea simplă și aplicabilitatea destul de largă asupra proiectelor din diferite zone de implicare comunitară. 

 Urmărind acest webinar, am aflat:

  • Care este punctul de plecare pentru măsurarea unui proiect comunitar/social;
  • Cum definim schimbarea pe care dorim să o generăm;
  • Ce instrumente avem la îndemână pentru evaluare și raportare;
  • La ce este necesar să ne uităm, în procesul de evaluare al unui proiect, la rezultate sau la impact.

  Despre vorbitor 

Ioana Szatmari este specialist în sustenabilitate, coordonator al inițiativelor de CSR și parte a echipei de grant-making din cadrul Asociației pentru Relații Comunitare.

De-a lungul timpului, Ioana Szatmari a fost implicată în mai multe proiecte de consultanță pentru strategii de sustenabilitate, raportare non-financiară și administrarea programelor de implicare socială.

Ca parte a muncii ei în cadrul departamentului, Ioana a fost implicată în gestionarea de programe de finanțare precum Fondul Viață pentru Nou Născuți al Fundației Vodafone România, Programul BRAVoluntar al Fundației OMV Petrom, Programul de finanțare pentru prevenirea violenței asupra femeilor și copiilor în Republica Moldova al Fundației OAK, Fondul „Lumea prin Culoare și Sunet” al Fundației Orange România și multe altele.

Despre organizație

Asociația pentru Relații Comunitare – ARC este o asociație non-guvernamentală, ce a luat naștere în 2001 cu scopul de a susține și dezvolta comportamentul filantropic în societatea românească, filantropia fiind modul prin care ARC încearcă să întărească și să dezvolte comunitățile. Misiunea Asociației pentru Relații Comunitare este de a dezvolta o infrastructură pentru filantropie. Astfel, ARC pune la dispoziția liderilor informali, companiilor și ONG-urilor o platformă, unde să se poată întâlni, să lucreze și să producă o schimbare pozitivă, pe termen lung. 

SustainAbility School este un program de educare în management sustenabil, dedicat exclusiv angajaților din organizațiile membre în programul Coaliția România Sustenabilă.

Scurt Preview

Înregistrarea integrală:

SustainAbility School este un program de educare în management sustenabil, dedicat exclusiv angajaților din organizațiile membre în programul Coaliția România Sustenabilă.

Poți urmări înregistrarea integrală a webinariilor SustainAbility School, pe platforma de e-learning dedicată programului.

Dacă nu ai cont deja, te încurajăm să îți creezi unul chiar acum.

Dacă angajatorul tău nu s-a implicat încă, dar vrei să participi la edițiile viitoare și să ai acces la edițiile trecute, atunci cere decidenților ca organizația ta să intre în Coaliția România Sustenabilă.

****

Coaliția România Sustenabilă este un program dezvoltat și coordonat de Ambasada Sustenabilității în România, ca parte a planului de implementare și monitorizare a Strategiei Naționale pentru Dezvoltare Durabilă.

Coaliția este recunoscută oficial de Guvernul României, reprezentat prin Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă, ca partener și facilitator de dialog pe teme de sustenabilitate.

Comunitatea de membri reunește peste 145 de organizații ce contribuie la îndeplinirea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă în România.

Program susținut de

Coca-Cola-900

Dedicat exclusiv membrilor CRS

[do_widget id=g5plus-posts-2]