Enter your keyword

Sustainability School #46 – Acțiunea Climatică – cum o abordăm corect?

Context:  Dincolo de nevoia urgentă de a lupta împotriva schimbărilor climatice, există și alte considerente pentru a implementa Acțiunea Climatică. Dintre ele, putem enumera: pregătirea pentru modificările legislative, nevoia de eficientizare a costurilor și a consumurilor de energie, poziționarea mai bună a brand-ului, relațiile cu investitorii și partenerii de afaceri, îmbunătățirea percepției regionale, re-alinierea cu schimbările din industrie, atragerea de noi talente, generarea unor noi surse de cerere.  

Vino la webinarul susținut de Alexandra Petrujinschi pentru a înțelege mai bine cum să abordezi mai bine reducerea amprentei de carbon a companiei tale. 

În acest webinar vom discuta despre:  

  • Care sunt cei 4 piloni ai strategiei pentru sustenabilitate? 
  • De unde începem atunci când vrem să calculăm amprenta de carbon? 
  • Care sunt etapele pentru setarea unor ținte de reducere și pentru monitorizarea schimbărilor? 
  • Ce sunt compensările emisiilor de carbon și cum funcționează ele? 
  • Cum comunicăm corect despre acțiunile pentru climă (bune practici și ce să evităm în comunicare 

Despre vorbitor 

Alexandra Petrujinschi s-a alăturat echipei Vertis acum aproape 5 ani. Astăzi, ea este Carbon & EAC Trader la Strive, Brandul Climate Action al Vertis Environmental Finance. 

Pasiunea Alexandrei pentru mediul înconjurător a început la universitate, la Facultatea de Geografie a Universității Al. I. Cuza, specialitatea Știința Mediului. Este expert în piețele europene conforme și în piețele voluntare de carbon. Expertiza pe aceste subiecte îi permite să susțină și să consilieze organizațiile în tranziția către o economie decarbonizată.  

Strive este Brandul Climate Action al Vertis Environmental Finance, un pionier in piețele internaționale de carbon, cu peste 20 de ani de experiență. Strive sprijină companiile să facă tranziția către o economie cu emisii reduse, ajută corporațiile să-și înțeleagă impactul asupra mediului, să calculeze amprenta de carbon, oferind servicii de consultanță legate de strategia de sustenabilitate Net-Zero, să atingă neutralitatea climatică sau să intre în piața voluntară de carbon. Vertis este una dintre cele mai vechi firme de comercializare a certificatelor de carbon din lume, având o experiență vastă în domeniul creditelor de carbon, cu peste 140 de milioane de unități tranzacționate. 


Dacă organizația pentru care lucrezi este deja membru sau ești voluntar, înscrie-te aici.

Dacă vrei să participi la cursurile viitoare și să ai acces la arhiva sesiunilor SustainAbility School, devino membru.

Verifică aici lista membrilor ASR.

 

Program sustinut de

Coca-Cola-900

Obiectivele de Dezvoltare Durabila abordate:

10x10_SDG icons-individual-ENG-cmyk copy