Enter your keyword

post

Sustainability School #30 – Cum construiești un lanț valoric sustenabil

Organizația Națiunilor Unite a definit dezvoltarea durabilă în Raportul Brundtland ca fiind  dezvoltarea care răspunde nevoilor prezentului fără a compromite capacitatea generațiilor viitoare de a-și satisface propriile nevoi. Presupune că resursele sunt finite și, prin urmare, trebuie folosite în mod conservator și atent pentru a se asigura că sunt suficiente pentru generațiile viitoare.
Toate activitățile economice care folosesc resurse generează impact. Acesta poate fi impact direct (rezultat din activitatea proprie) și impact indirect (prin relațiile cu furnizorii). Impactul generat poate fi pozitiv sau negativ, manifestat fie din perspectivă economică, socială sau de mediu. Pentru majoritatea companiilor, măsurarea impactului pe care îl generează pe lanțul de aprovizionare reprezintă un factor important în procesul de tranziție către sustenabilitate.
Conform noilor propuneri ale Comisiei Europene, acestea vor fi obligate să identifice, să prevină, să încheie sau să reducă impactul lor negativ, pe întreg lanțul de valori, atât din perspectiva drepturilor omului, cum ar fi exploatarea angajaților, exploatarea prin muncă a copiilor, cât și din perspectiva mediului natural, implicit prin poluare și pierderea biodiversității. Așadar, se pune întrebarea cum construiești un lanț valoric sustenabil astfel încât să răspunzi legislației ce va fi în curând în vigoare, și, mai ales, să nu compromiți șansele generațiilor viitoare.
În această ediție SustainAbility School am aflat răspunsul de la Adina Tudor – Customer Sustainability Partnerships Manager Coca-Cola HBC România și de la Adina Feclist – Continuous Improvement and Sustainability Leader Schneider Electric România. Împreună, am descoperit exemple de bune practici și modalități prin care companiile pot face profit în timp ce sunt sustenabile.
Prin participarea la acest webinar, speakerii noștri ne-au oferit informații prețioase precum:

➡️ Exemple de modalități durabile aplicate în lanțul de aprovizionare (ambalaj, circularitate)

➡️ Cum poate fi un business mai sustenabil din perspectiva criteriilor ESG

➡️ Ce instrumente de evaluare a performanțelor de sustenabilitate există

➡️ Cum colaborezi cu clienții și partenerii pentru un lanț de aprovizionare mai sustenabil

➡️ Care este drumul către reducerea emisiilor și atingerea nivelului net zero

Scurt preview

Inregistrarea integrala:

SustainAbility School este un program de educație în management sustenabil, susținut de Coca-Cola HBC România și dedicat exclusiv angajaților din organizațiile membre ale Ambasadei Sustenabilității în România, prin programul Coaliția România Sustenabilă.

Dacă ești angajatul unuia dintre membri poți obține parola de la persoana de contact a organizației tale în cadrul Coaliției.

Dacă angajatorul tău nu s-a implicat încă, dar vrei să participi la edițiile viitoare și să ai acces la edițiile trecute, cere decidenților din organizația ta să  devină membru.

Program sustinut de

Coca-Cola-900

Obiectivele de Dezvoltare Durabila abordate:

10x10_SDG icons-individual-ENG-cmyk copy
10x10_SDG icons-individual-ENG-cmyk copy
10x10_SDG icons-individual-ENG-cmyk copy