Sondaj: Jumătate dintre români sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse sustenabile
Sustenabilitatea nu este doar un trend, ci efectul unor îngrijorări reale, iar jumătate dintre români sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse sustenabile, conform unui sondaj realizat de Reveal Marketing Research.

Foto: Reveal Marketing Research
Sondajul a fost realizat în colaborare cu Coca-Cola HBC, Environ, HeidelbergCement România, La Fântâna, Leroy Merlin, Raiffeisen Bank, TRANSAVIA și Xella. Studiul a fost realizat în perioada 8-17.08.2022, pe un eșantion de 1004 respondenți, utilizatori de internet.
Din rezultatele sondajului mai iese la iveală faptul că 70% dintre români sunt interesați să ducă un stil de viață sustenabil, iar un procent de 54% dintre respondenți declară că ar fi dispuși să plătească mai mult pentru produse care sunt promovate ca fiind sustenabile.
În același timp, 6 din 10 români consideră că produsele ecologice au o calitate mai ridicată decât cele obișnuite.
„În topul criteriilor importante la alegerea unui produs sau serviciu, modul în care acesta afectează mediul înconjurător este al doilea atribut important pentru respondenți, după preț, dar înaintea importanței caracteristicilor produsului sau serviciului sau experienței anterioare”, a declarat Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research.