Caută după...

post

Oana Groșanu, director executiv și Dragoș Tuță, fondator și președinte Ambasada Sustenabilității în România, parte din juriul competiției „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?”

Oana Groșanu, director executiv și Dragoș Tuță, fondator și președinte Ambasada Sustenabilității în România, parte din juriul competiției „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?”

Pastel a lansat competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?” pentru a redefini rolul comunicării în crearea unui impact social și comercial durabil. Prin această campanie aniversară, agenția de comunicare integrată a invitat companiile să înscrie briefurile lor pentru a câștiga o campanie strategic-creativă, gata de implementare.

Oana Groșan, director executiv și Dragoș Tuță, fondator și președinte Ambasada Sustenabilității în România, vor evalua briefurile din perspectiva sustenabilității, respectiv din perspectiva tranziției la modelul economic în care companiile, prin intermediul parteneriatelor, pot rezolva probleme sociale și de mediu fără a sacrifica eficiența economică și profitul. De asemenea, ei vor analiza și contribuția la obiectivele de dezvoltare durabilă de la ONU, cele care guvernează și Strategia Națională pentru Dezvoltare Durabilă (SNDDR 2030).