Plata cu PET: Carrefour lansează o nouă ediție a campaniei în 20 de hipermarketuri
Carrefour România a anunțat lansarea celei de-a patra ediții a campanie Plata cu PET, care se va desfășura în 20 de hipermarketuri din țară începând cu data de 22 septembrie, conform unui comunicat de presă.
Campania derulată în parteneriat cu Coca-Cola HBC România și GreenPoint Management înseamnă că pentru fiecare PET colectat clienții Carrefour primesc un fruct sau o legumă – cultivate în România.
Același mecanism este aplicat și pentru doze de aluminiu și sticlă, iar pentru fiecare sticlă rPET Dorna, realizat din plastic reciclat și reciclabil, clienții se pot bucura de două fructe sau legume pentru fiecare sticlă.
„O noutate adusă anul acesta o reprezintă echipamentele inteligente de colectare separată a ambalajelor de băuturi (Reverse Vending Machines), tehnologie care oferă posibilitatea consumatorilor de a colecta separat atât PET-uri, cât și doze de aluminiu și ambalaje de sticlă”, au transmis reprezentanții campaniei.
Inițiativa se derulează în paralel în câte două orașe, în 20 de hipermarketuri din țară (Constanța- București Orhideea, Galați – Ploiești, Bârlad – Târgoviște, Iași – Brașov, Buzău – Sfântu Gheorghe, Piatra Neamț – București Vulcan, Suceava – Râmnicu Vâlcea, Baia Mare – Drobeta Turnu Severin, Satu Mare – Timișoara, Oradea – Cluj) în perioada 22 septembrie – 27 noiembrie.