Orange România anunță rezultatele financiare pentru al doilea trimestru din 2023
În cadrul unui comunicat de presă dedicat rezultatelor financiare pentru al doilea trimestru al anului 2023, Orange România și Orange Romania Communications au anunțat și câteva dintre rezultatele importante ale acțiunilor din zona de responsabilitate socială, detaliate în raportul de sustenabilitate pentru anul financiar 2022.
Responsabilitatea socială a ocupat întotdeauna un loc central în operațiunile Orange. Compania s-a angajat să-și reducă drastic emisiile de carbon direct legate de activitățile comerciale, în linie cu țintele Grupului Orange, și să facă din tehnologia digitală un motor al egalității de șanse.
În T1 2023 programul Orange de economie circulară “Re” – Recumpărare (Buy-Back), Reciclare, Reparare, Recondiționare – a sărbătorit 1 an de la lansarea în România. Prin programul “Re”, în primele șase luni ale anului au fost colectate 135.000 de telefoane, ce vor intra în economia circulară prin recondiționare sau reciclare.
Compania a continuat să sprijine activitatea Fundației Orange, care a lansat în iunie Orange Digital Center România. Centrul inaugurat în București a primit o finanțare de peste 800.000€ din partea Grupului Orange și este gândit ca un “Atelier de șanse” destinat persoanelor care doresc să dobândească noi abilități și competențe profesionale pentru meseriile digitale ale viitorului.
Tot în luna iunie, Orange România și Orange Romania Communications au publicat raportul de sustenabilitate pentru anul 2022, primul în care rezultatele nefinanciare sunt prezentate împreună de cele două companii și relevă gradul comun de implicare socială. Documentul este un demers de transparență care prezintă informații privind acțiunile de mediu, sociale și de resurse umane, respectarea drepturilor omului și aspecte de etică pentru ambele companii, dar și obiectivele și angajamentele lor asumate pentru viitor.
“Ne aflăm la jumătatea unui an în care am demonstrat din nou că suntem consecvenți în misiunea noastră de a oferi servicii sustenabile de conectivitate și de a fi un partener de încredere în livrarea de servicii digitale integrate. Investițiile constante în rețea ne-au permis să oferim astăzi românilor cel mai rapid internet 5G din România și să continuăm extinderea 4G și a serviciilor fixe. Ne mândrim că putem contribui, dincolo de ofertele comerciale, la proiecte cu impact în reducerea decalajului digital din țară, un exemplu fiind lansarea, de către Fundația Orange, a Orange Digital Center.
“Rămânem aproape de clienții noștri, care vor fi mereu în centrul activității Orange România, și le vom furniza în continuare cea mai bună experiență, cele mai bune și accesibile servicii, dar și cele mai noi tehnologii și viteze. Mulțumesc întregii echipe pentru perseverență, dedicare și pentru toate eforturile depuse în aceste 6 luni!”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.