Oana Groșanu a vorbit despre despre societatea de consum și cum arată tabloul în momentul actual din punct de vedere climatic, social și economic, dar și din punct de vedere al sănățății
„Rolul companiilor în societate este și el decisiv. Devine de la an la an tot mai complex și, dincolo de presiunea profitabilității, apar continuu noi responsabilități față de mediu și oameni, noi cerințe din partea stakeholderilor, în special a finanțatorilor și investitorilor. Cei născuți între 1997 și 2010 (generația Z) sunt interesați in mod special de mediu, se uita la aceste aspecte inclusiv cand isi aleg angajatorul. Așadar, companiile trebuie sa fie mai responsabile, mai transparente si sa puna pe piata produse si servicii care respecta omul si natura. Se vorbeste mult despre eco-design, despre produse care sunt create din start pentru a fi mai usor de reparat, decat de aruncat si inlocuit cu unele noi, vedem ambalaje realizate din materiale 100% reciclate, există investiții in energie verde in procesele de productie, care optimizeaza consumul de resurse naturale folosite.”, a spus a spus Oana Groșanu.
Citește interviul aici.