NN România spune că vrea să se implice mai mult în comunitate, după ce a donat 1 milion de euro în ultimul an și jumătate
Compania NN România, parte din NN Group, spune că implicarea în comunitate este una dintre prioritățile strategice ale firmei, în contextul în care de la începutul anului 2021 a donat peste 1 milion de euro și peste 1.000 de ore de voluntariat către diferite cauze sociale de impact.
În total, NN Group a donat anul trecut 8 milioane de euro și peste 13.500 de ore de voluntariat în comunitățile din cele 11 țări în care operează, printre care și România. Contribuția în societate a NN Group reprezintă 0,4% din rezultatul operațional înainte de taxe, iar obiectivul este ca până în 2023 să atingă 1%.
Pentru context, NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997. Tot din NN România face parte și NN Pensii, cel mai mare administrator de pensii din Pilonul 2.
Compania spune că cea mai amplă inițiativă desfășurată în țara noastră este legată de inițiativa Asociației Inima Copiilor de a extinde Secția de Cardiochirurgie a Spitalului de Copii Marie Curie din Capitală. Astfel, NN a donat 500.000 de euro pentru demararea proiectului și continuă să dubleze fondurile strânse prin donații individuale.