MERCURY360 COMMUNICATIONS
MERCURY360 COMMUNICATIONS
Mercury 360 dezvoltă de peste 25 de ani campanii de comunicare integrată: de la strategie la conținut, de la idee la rezultat, până la cel mai mic detaliu, branding, digital, ATL, BTL, events. Motto-ul nostru, „Think Results” definește abordarea noastră față de comunicare: ne străduim să gasim cele mai bune soluţii care produc rezultate tangibile, din punct de vedere al vânzărilor sau al imaginii, pentru proiectele clienţilor noştri. Pe lângă aceste comunicări 100% comerciale, de peste 20 de ani dezvoltăm atât campanii de social good pro-bono, cât şi campanii de CSR pentru brandurile partenere. Deoarece aceasta componentă de sustenabilitate s-a intensificat puternic şi în cadrul companiilor din România, am hotărat să ne concentram know-how-ul şi eforturile prin deschiderea unei divizii de social good, Mantia.
Mihaela Bourceanu, Integration Director, Mercury360
Mantia este punctul de întâlnire dintre cauzele care au nevoie imediată de schimbare și acele branduri care au ambiția să o genereze. Aici, nevoile reale întâlnesc soluții eficiente, gândite cu inima. Ne raportăm la schimbare ca la o realitate. Pe care ne-o dorim și care devine posibilă prin magia lui împreună. Facem loc binelui în campanii articulate, urmărind impactul pas cu pas, măsurând rezultatele centimetru cu centimetru. Rețeta succesului nu există încă, ci se scrie odată cu fiecare provocare. Niciun proiect nu seamănă cu altul, dar angajamentul nostru este același: total, de fiecare dată. Lucrăm cu integritate și adăugăm originalitate strategiei de marketing. Suntem o agenție de publicitate full service și acoperim orice nevoie de comunicare cu scopul de a obține rezultate tangibile.
Loredana Hatingher, Business Director, Mantia
Mercury 360 dezvoltă de peste 25 de ani, campanii de comunicare integrată: de la strategie la conținut, de la idee la rezultat, până la cel mai mic detaliu, branding, digital, ATL, BTL, events. Pe lângă aceste comunicări 100% comerciale, de peste 20 de ani dezvoltăm atât campanii de social good pro-bono, cât şi campanii de CSR pentru brandurile partenere. Deoarece aceasta componentă de sustenabilitate s-a intensificat puternic şi în cadrul companiilor din România, am hotărat să ne concentram know-how-ul şi eforturile prin deschiderea unei divizii de social good, Mantia.