Marea Britanie ia în vizor retailerii de fashion pentru a afla dacă aceștia sunt vinovați de greenwashing
Autoritatea de concurență din Marea Britanie va lansa o investigație asupra unor retaileri de fashion precum ASOS, BooHoo și George at ASDA, pentru a afla dacă aceștia induc în eroare clienții cu privire la atributele de mediu pe care le promovează, în contextul în care suspectează retailerii de greenwashing, potrivit Reuters.

Foto: Artificial Photography/Unsplash
Investigația vine într-o perioadă în care autoritățile de reglementare se uită mai atent la companii pentru a vedea cine exagerează sau minte cu privire la aspectele „verzi” ale businessurilor lor cu scopul de a atrage clienții în căutare de branduri responsabile sau investitorii axați pe sustenabilitate.
„Oamenii care vor să cumpere produse mai sustenabile ar trebui să poată avea încredere că nu sunt induși în eroare” a declarat Sarah Cardell, CEO interimar al autorității de concurență (CMA).
În cazul în care investigația va scoate la iveală că aceste companii și-au mințit sau înșelat consumatorii, CMA va trece la măsuri și va merge chiar și în instanță, dacă este cazul. Reprezentanții autorității au subliniat că acesta este doar începutul analizei asupra sectorului de fashion.
No Comments