Lidl şi Kaufland introduc un nou tip de bon, prietenos cu mediul, la casele de marcat din România
Lidl şi Kaufland au anunţat marţi că introduc un nou tip de bon la casele de marcat din România, “mai rezistent și mai prietenos cu mediul”.
“Începând cu luna martie, Lidl România va introduce treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent și mai prietenos cu mediul. Astfel, compania își reafirmă angajamentul în direcția sustenabilității.
Noul bon este realizat dintr-o hârtie termică inovatoare, de culoare albastră, fiind fabricat fără coloranți chimici. Astfel, acesta este rezistent la lumina solară, la apă și grăsimi și nu își pierde lizibilitatea sau celelalte proprietăți fizice odată cu trecerea timpului. În plus, hârtia din care este realizat este certificată FSC, provenind din silvicultură sustenabilă. Bonul este reciclabil și atunci când clienții nu mai au nevoie de el, îl pot colecta în siguranță împreună cu alte deșeuri din hârtie.
Odată cu tranziția la noul bon de cumpărături și ambalajul rolelor de hârtie pentru casele de marcat a fost optimizat – compania a renunțat la folosirea plasticului pentru gruparea rolelor. Această schimbare contribuie la obiectivele strategiei REset Plastic a Grupului Schwarz, prin economisirea a 30 de tone de plastic, anual, la nivelul întregului Grup Schwarz”, a informat Lidl.
„Începând cu luna martie, Kaufland România introduce treptat noul bon de casă ecologic şi durabil. Compania continuă astfel strategia sa de sustenabilitate pentru ca mersul la cumpărături să fie o activitate mai prietenoasă cu mediul înconjurător. Totul pleacă de la culoarea noului bon: albastră”, a anunţat la rândul său Kaufland. Suportul inovator de hârtie termică albastră al noului bon fiscal este certificat FSC şi este originar din silvicultură durabilă. Bonul albastru este produs fără coloranţi chimici, este rezistent la lumina solară şi poate fi arhivat pentru multă vreme fără ca scrisul de pe acesta să se şteargă. Un alt avantaj pentru clienţi este acela că eco-bonul este rezistent la apă şi ulei, ceea ce îl face deosebit de durabil. Totodată, acesta poate fi reciclat folosind coşurile pentru reciclarea hârtiei. Odată cu trecerea la noul tip de bon va fi optimizat şi modul de ambalare al rolelor de bon, măsură prin care Grupul Schwarz va economisi în viitor 30 de tone de plastic pe an, în cadrul strategiei REset Plastic.”, transmite Kaufland.