H&M și Decathlon vor elimina eticheta de sustenabilitate atașată unor produse, după o investigație a autorităților de reglementare
Retailerul de fashion H&M și retailerul de articole sportive Decathlon au anunțat angajamente conform cărora vor elimina etichetele de sustenabilitate de pe produsele și website-urile lor, după o anchetă a autorităților de reglementare din Olanda, potrivit ESG Today.
Autoritățile din Olanda au semnalat că H&M și Decathlon și-au luat angajamentul de a îmbunătăți în viitor modul în care utilizează afirmații legate de sustenabilitatea produselor lor.
Totodată, H&M va dona 400.000 de euro, iar Decathlon va dona 500.000 de euro către cauze de sustenabilitate „drept compensație pentru modul în care au utilizat afirmații de sustenabilitate neclare și insuficient susținute de realitate”.
Știrea vine într-un moment în care autoritățile de reglementare din întreaga lume se uită mai atent la modul în care companiilor lansează afirmații de sustenabilitate legate de produsele lor, în special în sectorul de fashion. Spre exemplu, autoritățile britanice au anunțat recent că anchetează în acest sens retailerii ASOS, Boohoo și George at Asda.