Enter your keyword

post

Heineken Romania

La HEINEKEN, credem ca succesul si relevanta companiilor nu sunt definite doar prin rezultatele de business, ci, in aceeasi masura, prin modul in care companiile actioneaza pentru a atinge aceste rezultate. Astfel, performanta in business si responsabilitatea devin interconectate si trebuie mentinute in echilibru. Sustenabilitatea este integrata in strategia noastra de business si reprezinta o prioritate globala. Este, practic, modul in care intelegem sa crestem pe termen lung: alaturi de comunitatile in care suntem prezenti, atenti la impactul pe care il avem in toate ariile activitatii noastre sau, cum ne place sa spunem, ”de la orz la bar”.

Strategia noastra de sustenabilitate, Brew a Better World/Raise the Bar, are la baza credinta noastra ca business-ul poate fi o forta a schimbarii in bine. Lansata in 2021, noua strategie seteaza noile ambitii ale companiei HEINEKEN, la nivel global, cu noi angajamente de mediu, sustenabilitate sociala si consum responsabil, in drumul catre o lume cu zero emisii nete, mai corecta si mai sanatoasa.

Printre ambitiile noastre se numara:

  • Neutralitatea emisiilor de carbon in productie, pana in 2030, si pe intregul lant valoric. pana in 2040
  • Zero deseuri in depozitele de gunoi, la nivel global, pana in 2025
  • Impact pozitiv al apei in toate zonele cu deficit de apa, pana in 2030
  • 30% femei lideri in echipele de senior management, pana in 2025, 40% pana in 2030, in drumul catre echilibrul de gen
  • Implementarea integrala a programului de remunerare egala si salariu echitabil, pana in 2023
  • O initiativa de impact social in 100% din tarile in care HEINEKEN opereaza, in fiecare an
  • Doua optiuni de bauturi cu zero alcool, in majoritatea tarilor, pana in 2023
  • Promovarea parteneriatelor pentru a reduce consumul riscant de alcool, in toate tarile
  • Sa ajungem anual la un miliard de consumatori cu mesaje de consum responsabil; 10% din bugetul de media al marcii Heineken® va fi dedicat consumului responsabil.

Ana Crivat, Head of Corporate Affairs, HEINEKEN Romania

HEINEKEN este compania producatoare de bere cu cea mai extinsa prezenta din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de marci de bere si cidru internationale, regionale si locale. La nivel mondial, suntem prezenti in peste 70 de tari, iar cei peste peste 80.000 de colegi aduc la viata valorile companiei noastre: Pasiunea pentru calitate, Respectul pentru oameni si pentru planeta, Bucuria de a trai. In Romania, oferim un portofoliu divers de marci de bere si cidru, majoritatea fiind produse in cele patru fabrici locale (din Constanta, Craiova, Targu Mures si Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru fata de piata locala se reflecta nu doar prin diversitatea de branduri, ci si prin actiunile noastre: avem peste 1.100 de angajati in Romania, ne aprovizionam de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente si suntem dedicati agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’. Cele mai recente informatii despre activitatea HEINEKEN Romania sunt disponibile pe www.heinekenromania.ro si pe LinkedIn.

Obiective de Dezvoltare Sustenabila sustinute

Stiri despre acest membru: