Electrolux
Electrolux
Noi, la Electrolux, pornim de la premisa că viitorul este determinat de modul în care ne trăim prezentul. De aceea, obiectivul nostru este să îmbunătățim viața clienților prin inovație care să permită să le permită să se bucure mai mult de prezent, într-un mod sustenabil.
Acum, mai mult ca niciodată, vedem cât este de important să răspundem rapid la problemele ce afectează mediul, dezvoltarea comunităților și a societății, în general, cu soluții concrete și programe gândite pe termen lung. Viitorul tinerilor și generațiilor care urmează stau în mâinile noastre. De aceea, am analizat foarte atent modul în care putem contribui concret în acele sectoare în care este necesară o implicare majoră pentru a avea o dezvoltare sustenabilă a țării. Răspunsul l-am găsit în rândul echipei Ambasada Sustenabilității în România și suntem dornici să contribuim la un viitor sustenabil al țării prin programul Coaliția România Sustenabilă.
Teodora Juravle, Head of Marketing Electrolux
Electrolux este lider global pe piata electrocasnicelor de uz casnic, dezvoltate in colaborare cu utilizatorii profesionisti si gandite special pentru a intampina nevoile reale ale consumatorului. Compania ofera solutii inovatoare, proiectate cu grija, atat pentru uzul casnic, cat si pentru cel profesional – produse precum frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aragaze, aspiratoare, sisteme de aer conditionat si electrocasnice mici. Sub marci renumite ca Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire si Electrolux Grand Cuisine, Grupul vinde in fiecare an, mai mult de 60 de milioane de produse clientilor din peste 120 de piete.
Angajamentul Electrolux pentru sustenabilitate este integrat in misiunea companiei – ‘Shape living for the better’. Electrolux doreste sa inspire schimbarea, pentru un impact pozitiv asupra vietii consumatorilor si asupra planetei noastre.