Caută după...

post

Dragoș Tuță vorbește despre soluții pentru risipa alimentară locală la conferința Up  România

Dragoș Tuță vorbește despre soluții pentru risipa alimentară locală la conferința Up România

Conferința „Cât risipim, de fapt? România în fața bonului risipei” a pus în discuție rezultatele studiului despre risipa alimentară locală, derulat de Up România, în parteneriat cu Reveal Marketing Research.

Colegul nostru, Dragoş Tuţă Mihaylov, a vorbit despre soluții instituționale și personale privind combaterea risipei alimentare și despre poluarea generată de către deșeurile alimentare. Iată una dintre recomandările lui:

„Ceea ce ar trebui să facem noi ca cetățeni, noi ca lideri de business, este să ne uităm către cine direcționăm veniturile noastre, în cine investim. Și ce v-aș putea recomanda este să nu mai cumpărați de la cei care vă invită la promoții de volum și vă invită să vă cumpărați ceea ce aveți poftă; ci să-i alegeți pe cei care vă vorbesc despre nevoi, nu despre pofte.

Trebuie ca noi, consumatorii, voi, jurnaliștii, să îi încurajăm și să-i apreciem prin achiziții, prin reportaje, fiecare cum putem, pe cei care fac business în mod responsabil sau care măcar încearcă.”

La dezbatere au participat Elena Pap, Director Europa Up Group, împreună cu Chef Roxana Blenche și Iulian Stănescu, doctor în sociologie și cercetător ştiinţific la Institutul de Cercetare a Calităţii Vieţii. Moderatorul evenimentului a fost Loredana Vătăvoiu, Director de Marketing și Comunicare Up România.