fbpx

Enter your keyword

post

Compania globală Unilever lansează un detergent capsule pe care îl promovează drept sustenabil

Compania globală Unilever lansează un detergent capsule pe care îl promovează drept sustenabil

Compania globală Unilever a anunțat săptămâna aceasta lansarea unui produs de tip detergent capsule cu caracteristici de sustenabilitate, întrucât vine cu o amprentă de carbon mai redusă și poluează mai puțin cu plastic, potrivit ESG Today.

Foto: Jeremy Sallee/Unsplash

Mutarea este una importantă în contextul în care detergentul capsule este unul dintre produsele cu cea mai mare rată de creștere din industria globală a bunurilor de larg consum. Noul produs este gândit pentru a performa și în cicluri de spălare mai scurte, cu apă rece, ceea ce încurajează o reducere cu 60% a consumului de energie per spălare.

Circuitul de materii prime, producție și eliminare a noilor capsule presupune o amprentă de emisii de gaze cu 16% mai mică față de produsele existente astăzi pe piață. Produsul conține ingrediente active biodegradabile care sunt derivate din plante în proporție de 65%. Totodată, membrana capsulei este biodegradabilă.

Acest produs nou face parte din strategia Clean Future a Unilever, un program de 1 miliard de euro prin care gigantul își propun să introducă în produsele sale mai multe aspecte legate de climă și economie circulară. 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.