Compania globală Unilever lansează un detergent capsule pe care îl promovează drept sustenabil
Compania globală Unilever a anunțat săptămâna aceasta lansarea unui produs de tip detergent capsule cu caracteristici de sustenabilitate, întrucât vine cu o amprentă de carbon mai redusă și poluează mai puțin cu plastic, potrivit ESG Today.

Foto: Jeremy Sallee/Unsplash
Mutarea este una importantă în contextul în care detergentul capsule este unul dintre produsele cu cea mai mare rată de creștere din industria globală a bunurilor de larg consum. Noul produs este gândit pentru a performa și în cicluri de spălare mai scurte, cu apă rece, ceea ce încurajează o reducere cu 60% a consumului de energie per spălare.
Circuitul de materii prime, producție și eliminare a noilor capsule presupune o amprentă de emisii de gaze cu 16% mai mică față de produsele existente astăzi pe piață. Produsul conține ingrediente active biodegradabile care sunt derivate din plante în proporție de 65%. Totodată, membrana capsulei este biodegradabilă.
Acest produs nou face parte din strategia Clean Future a Unilever, un program de 1 miliard de euro prin care gigantul își propun să introducă în produsele sale mai multe aspecte legate de climă și economie circulară.