CEZ România a lansat platforma de responsabilitate socială „Energie pentru Bine”, care reunește inițiativele de CSR și ESG ale companiei
CEZ România a anunțat la începutul acestei săptămâni lansarea platformei de responsabilitate socială „Energie pentru Bine”, unde pot fi găsite atât inițiativele CSR ale companiei, cât și rapoartele de sustenabilitate, conform unui comunicat de presă.

Foto: Shane Rounce/Unsplash
Platforma a fost numită „Energie pentru Bine”, iar inițiativele pe care le listează țin de sănătate, wellbeing, educație, mediu și dezvoltarea comunităților din sudul României.
„Veți regăsi pe platformă un microunivers al inițiativelor de responsabilitate socială. Fiecare realizare a însemnat un plan bine pus la punct, un itinerariu documentat și adaptat nevoilor comunităților. Am avut lângă noi oameni care ne-au însoțit în calitate de parteneri sau voluntari și cărora le mulțumesc pentru determinarea de a parcurge un drum cu sens comun”, a transmis Angelica Barbu, director Divizia Oameni și Brand, CEZ România.
Prin investiții în comunitate, compania se referă la evenimentul cunoscut drept Maratonul Olteniei, despre care spune că a generat în toate edițiile donații cumulate de 115.000 de euro pentru comunitate, iar CEZ susține că dublează sumele adunate din taxele de participare.
În ceea ce privește inițiativele de sănătate și well-being, compania se referă la furnizarea de teste gratuite Babeș-Papanicolau în cadrul unei unități de diagnostic mobil. Prin educație și dezvoltare regională, CEZ se referă la soluționarea unor alerte semnalate prin HartaEdu.ro, lansată de Narada. În același timp, inițiativele de mediu anunțate acum se referă la instalarea de panouri fotovoltaice pentru mici fermieri și producători locali din Oltenia.
No Comments