Agenția britanică de Mediu: Multe businessuri afișează o preocupare falsă cu privire la criza climatică
Fenomenul greenwashing-ului este unul răspândit în mediul de business, ceea ce compromite eforturile reale de combatere a efectelor crizei climatice, precum inundațiile sau valurile de căldură, a avertizat Emma Howard Boyd, președintele Agenției de Mediu din Marea Britanie, potrivit The Guardian.

Foto: Brian Yurasits/Unsplash
Ea spune că businessurile acumulează riscuri pentru ele și pentru acționari prin acțiuni care nu fac nimic altceva decât să mimeze o falsă preocupare referitoare la criza climatică. Există pericolul ca oamenii „să nu realizeze înșelăciunea până nu e prea târziu”.
Totodată, Boyd este de părere că autoritățile și companiile trebuie să ia în calcul impactul sever al crizei climatice atunci când planifică investiții, în contextul în care investiții totale în infrastructură în valoare de peste 650 de miliarde de lire sterline sunt puse în pericol la acest moment.
„Dacă eșuăm când vine vorba despre identificarea și adresarea fenomenului de greenwashing, prindem o încredere falsă legată de modul în care reacționăm și tratăm simptomele crizei climatice”, a declarat Emma Howard Boyd.
No Comments