Enter your keyword

Partener Platinum

Lidl Romania

Partener Platinum

Frank Wagner, CEO Lidl Romania

Sustenabilitatea nu inseamna actiuni pentru azi sau pentru maine, ci si pentru toate celelalte zile de maine. Este o strategie pentru viitor. Un concept care aduce aproape companii si oameni animati de aceeasi dorinta, sa lucreze responsabil pentru un viitor mai bun. Iar Ambasada Sustenabilitatii creeaza contextul necesar pentru ca aceasta misiune sa aiba cel mai bun sprijin. Pentru ca zi de zi sustinem ceea ne sustine zi de zi pe noi. Romania.

Parte a grupului Schwarz, cu sediul central in Neckarsulm, Lidl este una dintre companiile de top de pe piata de retail alimentar din Europa. Prezent in 30 de tari din intreaga lume, Lidl are in prezent aproximativ 10.500 de magazine si peste 150 de centre logistice in 28 de tari la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le ofera clientilor produse la cel mai bun raport calitate-pret. In spatele operatiunilor din magazine, din centrele logistice si din sediile centrale stau simplitatea si orientarea catre eficienta. Lidl are aproximativ 260.000 de angajati, dintre care peste 6000 in Romania, unde are deschise peste 240 de magazine si 5 centre logistice. Dinamismul din activitatile de zi cu zi, rezultatele durabile si corectitudinea in cooperarea profesionala construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

Lidl este o companie care actioneaza sustenabil in toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a-si indeplini promisiunea cu privire la calitate si, in acelasi timp, de a asigura un viitor mai bun pentru societate si mediu. Compania se implica activ in solutionarea nevoilor din comunitatile din care face parte, concentrandu-se pe 5 piloni de activitate: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajatii si partenerii de afaceri.

Obiective Prioritare