Enter your keyword

Blog

HeidelbergCement Romania

HeidelbergCement Romania

HeidelbergCement Romania Obiectivele de dezvoltare durabilă susținute Participanții Coaliției România Sustenabilă All Teachers Companii mari ( 9 ) Membri ( 34 ) Membri Romania Solidara ( 5 ) ONG-uri ( 23 ) Participanti ( 8 ) Participanti Calitatea Aerului ( 1 ) Participanti Companii Responsabile ( 2 ) Participanti Risipa Alimentara ( 1 ) Participanti [...]
LIDL Romania

LIDL Romania

LIDL România Meriți să fii surprins Dacă în 2050 ne vom fi aflat mai aproape de altă planetă, m-aș bucura ca la plecare pe aceasta să o las într-o formă locuibilă, cel puțin așa cum am găsit-o când m-am născut.  Momentul critic în care ne aflăm cere acțiune, iar aceasta poate fi relevantă în măsura [...]
Mara Logistics Quality

Mara Logistics Quality

Mara Logistics Quality Ne dorim sa contribuim la Obiectivele de sustenabilitate 12 si 13 deoarece suntem constienti ca atat prin activitatile noastre ca indivizi cat si prin activitatea companiei putem intreprinde actiuni care sa aiba impact pozitiv pe termen lung. Astfel ca pe angajati dorim sa ii informam si sa ii constientizam ca a avea [...]
Emagic

Emagic

Emagic Obiectivele de dezvoltare durabila sustinute Membrii Coalitiei Romania Sustenabila All Teachers Companii mari ( 9 ) Membri ( 34 ) Membri Romania Solidara ( 5 ) ONG-uri ( 23 ) Participanti ( 8 ) Participanti Calitatea Aerului ( 1 ) Participanti Companii Responsabile ( 2 ) Participanti Risipa Alimentara ( 1 ) Participanti Romania [...]
Fort Knox PR

Fort Knox PR

Fort Knox PR Nu putem vorbi despre viitor fara sa discutam foarte serios despre drepturi umane dar mai ales despre ceea ce poate face absolut fiecare din noi pentru o sansa la o lume mai buna si mai dreapta. Acest set de valori trebuie inoculat tuturor si mai ales celor mici, pentru ca nu sunt [...]
Homepod

Homepod

Homepod SRL Andrei Toma, Director  https://homepod.eu Arhitectura are un impact profunda supra personalitatii noastre, prin modelarea spatiilor interioare si exterioare. acestea ne influenteaza emotional iar daca nu sunt folosite corect, ne pot destabiliza ca individuali, iar mai tarziu ca societate. Incepand cu agorafobia si claustrofobia la sfarsitul secolului al XiX-lea, urmata de socul de coaja [...]
Valuement Eastern Europe

Valuement Eastern Europe

Valuement Eastern Europe Eduard Nagy, General manager www.valuement-group.com Din pozitia de consultanti ce deservesc exclusiv mediul de retail intr-o piata ce iubeste consumul, ne simtim obligati sa luam o pozitie proactiva privind incurajarea masurilor de responsabilizare a consumului si productiei. incepand cu anul 2018, ne-am angajat sa ne dezvoltam capacitatile de prevenire si combatere a [...]
Companie template

Companie template

LIDL România Meriți să fii surprins Dacă în 2050 ne vom fi aflat mai aproape de altă planetă, m-aș bucura ca la plecare pe aceasta să o las într-o formă locuibilă, cel puțin așa cum am găsit-o când m-am născut.  Momentul critic în care ne aflăm cere acțiune, iar aceasta poate fi relevantă în măsura [...]