Enter your keyword

post

„Nu risipi cât poți iubi”, campanie Nestlé pentru protejarea mediului înconjurător

„Nu risipi cât poți iubi”, campanie Nestlé pentru protejarea mediului înconjurător

Nestlé România a lansat campania ”Nu risipi cât poți iubi”/ „Less Waste More Love”, un demers de responsabilitate socială menit să atragă atenția asupra importanței protejării mediului înconjurător și a resurselor naturale.

Începând cu data de 8 iunie 2020, care marchează Ziua Internațională a Oceanelor, Nestlé România demarează o serie de acțiuni dedicate informării și conștientizării cu privire la trei aspecte semnificative pentru sustenabilitate, la nivel global:
  • Protejarea și utilizarea apei în mod conștiincios
  • Colectarea selectivă și reciclarea ambalajelor
  • Reducerea emisiilor de carbon
Campania „Less Waste More Love” face parte din pilonul corporate Nestlé for a Waste Free World, care reunește toate acțiunile prin care compania urmărește ca, până în 2030, să aibă impact zero asupra mediului în toate operațiunile sale. Pentru 2025, compania Nestlé reconfirmă angajamentul de a utiliza 100% ambalaje reciclabile sau reutilizabile și de a reduce cu o treime utilizarea de materiale plastice noi la nivel global, lucrând împreună cu partenerii săi pentru promovarea principiilor economiei circulare și pentru curățarea deșeurilor de plastic din oceane, lacuri și râuri.
Campania ”Less Waste More Love” (Nu risipi cât poți iubi) cuprinde trei componente de conștientizare derulate pe parcursul lunilor iunie-august, aducând mai aproape de comunități provocările pe care și le-a asumat compania: 1) reducerea consumului de apă în bucătărie, prin rețete inventive și trucuri pentru reutilizare și valorificare a fiecărei picături de apă; 2) reducerea cantității de deșeuri care ajunge la groapa de gunoi prin colectare selectivă și reciclare și 3) reducerea amprentei de carbon a fiecărui individ printr-o reinterpretare a modului în care ne raportăm la tehnologie, trafic și stil de viață.
Prima ediție a campaniei se va încheia în luna septembrie, când compania va organiza cea mai amplă activitate de ecologizare de până acum, în cadrul căreia va fi lansat și un raport extins de monitorizare a biodiversității în cadrul unor zone deja ecologizate în 2019 de către Nestlé. Această acțiune are loc în continuarea proiectelor înițiate în 2019, când Nestlé România a desfășurat mai multe acțiuni de ecologizare în Parcul Național Cozia – pe mai multe trasee turistice, pe malurile Dunării, precum și de-a lungul râului Olt. Cu implicarea a peste 900 de voluntari, au fost colectate peste 50 de tone de deșeuri care au fost trimise către reciclare sau valorificare.